Hoe vind ik Ethiopie - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van fam Keijzer - WaarBenJij.nu Hoe vind ik Ethiopie - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van fam Keijzer - WaarBenJij.nu

Hoe vind ik Ethiopie

Door: Nebiat

Blijf op de hoogte en volg fam

06 Mei 2015 | Ethiopië, Addis Abeba

hallo allemaal het gaat hier goed in ethiopie ik vind het hier leuk het was wel even voor mij want we kwammen na truurlijk om middernacht aan en dan zien tog heel veel mens niet in hun huis slapen maar op straat en dat was even schrikken maar veder is hier heel leuk we hebben twee hotels met een zwem bad gehad een met een leuk meer en met een egt buiten zwembad we hadden twee hele lukse hotels .dat was het meest leukst . en wat ik het aller mis is dehagelslag en chocolade pasta ik hoop als ik thuis ben dat er snel van kan genieten


groetjes van nebiat

  • 06 Mei 2015 - 19:20

    Danielle:

    Wat leuk dat je ook een stukje schrijft. En zo te lezen heb je het erg naar je zin
    Nog veel plezier

    gr. Opa Oma Rene Danielle Quinn Tess

  • 07 Mei 2015 - 18:27

    Big Dutch:

    hallo Nebiat,

    In de supermarkten in Addis kan je Nutella kopen, dus eet smakelijk.

    groetjes

  • 07 Mei 2015 - 23:01

    Fleur En Tessa:

    Hoi nebiat,

    wat eet je nu dan op je brood?
    er is vast wel wat anders lekkers tochhhhhhh
    Veel plezier nog daar

    Kus Fleur en Tessa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ethiopië, Addis Abeba

fam

Wij zijn een gezin dat een roots reis gaat maken in Ethiopië.

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 6201

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 14 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: