vroeg op - Reisverslag uit Lalibela, Ethiopië van fam Keijzer - WaarBenJij.nu vroeg op - Reisverslag uit Lalibela, Ethiopië van fam Keijzer - WaarBenJij.nu

vroeg op

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg fam

07 Mei 2015 | Ethiopië, Lalibela

Dat hebben wij weer, is het vakantie moeten we nog om vijf uur opstaan om het vliegtuig naar Lalibela te halen. We hadden ons goed voorbereid dus waren we binnen 10 minuten weg. Doordat er een tussenstop nodig was duurde de reis iets langer.Na de ontmoeting met de gids gingen we eerst naar het hotel. Daar nog even tot rust komen en iets eten. In de middag zijn we naar de eerste vijf kerken gegaan. Het zijn de beroemde uit een rots gehouwen kerken.korttom als je naar binnen wil moet je eerst afdalen via een uit rotsengehouen trapje.Het ziet er spannend uit zo een smal trapje langs een stijle rotswand. Op enkele blauwe plekken na is niemand ernstig gewond geraakt. Het is prachtig om te zien hoe men het toch voor elkaar heeftggekregen zoiets geheel met de hand te maken. In de namiddag hebben we nog even met de bal gespeeld, wie hem tijdens het overgooien liet vallen moest een dansje doen. De rest klappen en wij los voornamelijk met de schouders.

• 08 Mei 2015 - 09:42

Danielle:

Ik word heel nieuwsgierig en ben benieuwd naar de verhalen en vooral de foto's ;)