weer thuis - Reisverslag uit Dieren, Nederland van fam Keijzer - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Dieren, Nederland van fam Keijzer - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: miranda

Blijf op de hoogte en volg fam

16 Mei 2015 | Nederland, Dieren

Hallo allemaal we zijn weer thuis en dat is even wennen.
Zo uit het indrukwekkende Ethiopië sta je dan weer in het drukke koude Nederland.
Zo'n reis vliegt voorbij en we missen ons land nu al.
De meiden rusten uit en spelen met hun speelgoed en zoeken hun vrienden op.
Toch maar even naar de supermarkt waar ik wordt beladen van al die producten en de vele keuze en ik denk....
Zo. Slecht hebben we het zeker niet in Nederland.

  • 17 Mei 2015 - 11:08

    Bianca :

    Hoi hoi,
    Welkom thuis en wat indrukwekkend om jullie verslag te lezen. Kan me voorstellen dat de overgang van Ethiopië naar Nederland dan weer behoorlijk groot is. Miranda ik zie je maandag weer op het werk en zal dan vast en zeker nog wat mooie verhalen horen!

    Groetjes, Bianca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dieren

fam

Wij zijn een gezin dat een roots reis gaat maken in Ethiopië.

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 1223
Totaal aantal bezoekers 6209

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 14 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: